امروز : جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

انقلاب اسلامی در راه تحقق ظهور

انتشار در: 19 ژوئن 2013

انقلاب اسلامی ایران در راه تحقق ظهور حضرت مهدی(عج)

هفته نامه آل یاسین ـ شماره ۱۸

و امام زمان(عج) به انتظار لحظه‏ای است که این تحولات درونی، این تغییر و تحولی که باید در قلب انسان‏ها بوجود بیاید، به حدکمال خود برسد تا او بتواند ظهور کند. امام زمان منتظر ظهور است. او به هیچ‏وجه از غیبت خود لذت نمی‏برد.

او آسوده نخوابیده است. او نگران است. او ناراحت است. او خونریزی‏ها و جنایت‏ها و خیانت‏ها و ظلم و ستم‏ها و ناراحتی‏هایی که بر مردم و محرومین ومستضعفین عالم می‏گذرد، او همه را مشاهده می‏کند و رنج می‏برد و شکنجه می‏بیند.

او می‏خواهد که هرچه زودتر ظهور کند و ریشه ظلم و فساد را از این عالم براندازد و عدل و داد را به جای آن برقرار کند. اما انسان‏های ما به آن درجه تکاملی نرسیده‏اند که وجود او را هضم کنند، بتوانند عدل و داد او را تحمل کنند، بتوانند نظام مقدس اسلامی او را بپذیرند و ما وظیفه داریم که در روزگار خود، این تغییر و تحول نفسی را تسریع کنیم، تا در سایه این تسریع در تغییر و تحول نفسانی، هرچه زودتر اجتماع ما و اجتماع‏های دیگر، به آن درجه از رشد و آگاهی و تکامل برسد که اما حجت(عج) با تکیه بر این انسان‏ها و این اجتماعات ظهور بفرماید و بتواند برنامه نهایی خود را که عدل و قسط اسلامی است در دنیا پیاده کند، و مدینه فاضله‏ای را که هدف انسان‏ها از روز اول تاریخ بوده است به دست خود عملی سازد.

(دکتر مصطفی چمران)

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,466 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : بدون ديدگاه

دیدگاه های کاربران

بدون دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.