امروز : جمعه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

تبریک انهدام حرمین عسگریین

انتشار در: 19 ژوئن 2013

مفتی‌های سعودی انهدام حرمین عسگریین(ع) ‌را تبریک گفتند

هفته نامه آل یاسین ـ شماره ۱۸

شیخ ”عبدالله بن جبرین“، شیخ ”الحربی“ و شیخ ”العمر“ از مفتی‌های برجسته عربستان سعودی، انهدام گلدسته‌های حرم امامین عسگریین(ع) را به یکدیگر تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری ”النهرین‌نت“، این افراد که سال گذشته به همراه ده‌ها تن دیگر از مفتیان سعودی، بیانیه‌ای را در تکفیر شیعیان صادر کرده بودند در پی وقوع فاجعه چهارشنبه گذشته در سامرا، تبریکات شفاهی و کتبی برای یکدیگر ارسال کردند. به گفته منابع مطلع در منطقه ”العوامیه“ این سه مفتی سعودی از تخریب بقایای حرمین عسگریین(ع) ابراز خشنودی کرده و این جنایت را تبریک و شادباش گفتند.

بر اساس این گزارش، شیخ بن‌جبرین به‌تازگی با صدور فتوایی، از پیروان وهابی خود خواسته بود بقایای حرم عسگریین(ع) را که از انفجار سال گذشته برجای مانده بود نیز با خاک یکسان کنند.

از سوی دیگر، یک کارمند شرکت ارتباطات همراه سعودی اعلام کرد: حجم ارسال پیام‌های تبریک بر روی تلفن‌های همراه مشترکان سعودی، طی پیش از ظهر تا عصر چهارشنبه گذشته بالغ بر ۷۰ درصد کل پیام‌های کوتاه این کشور بود که نسبت به دیگر روزهای عادی، رقمی بی‌سابقه است.

وی افزود: بیشتر این پیام‌های کوتاه شامل تبریک انفجار این مرقد شیعی بود و ارسال‌کنندگان این پیام‌ها نیز بیشتر بر روی ”جهادی‌بودن“، ”توحیدی‌بودن“ و ”ضد شرک بودن“ این اقدام تأکید داشتند

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,465 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : بدون ديدگاه

دیدگاه های کاربران

بدون دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.