امروز : چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

تفاوت جهان قبل از ظهور وبعد از ظهور

انتشار در: 18 ژوئن 2013

جهان قبل از ظهور وبعد از ظهور چه تفاوت هایی باهم دارند؟

هفته نامه آل یاسین ـ شماره ۱۵

درحدیثی از امام صادق (ع) آمده است:«علم ودانش ۲۷حرف است تمام آنچه پیامبران الهی برای مردم آوردند ۲حرف بیشتر نبود ومردم تاکنون جزآن دوحرف را نشناخته اند، اما هنگامی که قائم ماقیام کند ۲۵ حرف دیگر را آشکار می سازد و در میان مردم منتشر می کند و…».

با این اوصاف مسلم است که دنیا در زمان بعد از ظهور از لحاظ علمی آن قدر پیشرفت خواهد نمودکه قابل مقایسه با زمان فعلی نیست وعلم وصنعت آن چنان رشد خواهد نمود که با این که در این زمان هم رشد زیادی نموده اما چیزی حدود ۱۴ برابر این زمان رشد خواهد داشت، درهمۀ زمینه ها، چه پزشکی وچه کشاورزی وچه معادن و…وبالاتر از این ها این که ظلم وستم در مدت کوتاهی برچیده خواهد شد وتمام ظالمین تسلیم یا سرکوب خواهند شد.

همگی به دین ارزشمند والهی اسلام روی خواهند آورد ومحبت ومعرفت خدای تعالی در قلبها زیاد خواهد شد وحقیقت بر همگان روشن خواهد گردید. البته این که رفاه وآسایش فراوان می شود نه این که به طورغیر طبیعی انجام خواهد شد، خیر این طور نیست بلکه همگی به صورت طبیعی صورت خواهد گرفت.

مثلا خورشید همین خورشید است وروز وشب هم همین روز وشب است نه کوتاه تر ونه درازتر و…بلکه کیفیت استفاده از آنها بالا خواهد رفت وطرز استفاده صحیح از نعمات الهی راهمگان رعایت خواهند نمود وخداوند هم نعمات خود را برآنها بیشتر خواهد نمود.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,733 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : بدون ديدگاه

دیدگاه های کاربران

بدون دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.