امروز : پنج شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

در گیری شیعیان در شرق عربستان

انتشار در: 18 ژوئن 2013

 در گیری شیعیان در شرق عربستان

هفته نامه آل یاسین ـ شماره ۱۲

به دنبال تخریب یک مسجد شیعیان در شهر العوامیه واقع در شرق عربستان درگیری هایی در این شهر پیش آمده است. به گزارش سایت آرمگدون یک افسر ارشد امنیتی شهر شیعه نشین العوامیه اعلام کرد به دنبال تخریب مسجد شیعیان و وقوع در گیری ها در این منطقه نیروهای امنیتی به حالت آماده باش در آمده اند.

نیروهای امنیتی به دنبال تیر اندازی افراد نا شناس به مر کز پلیس العوامیه در این شهر چندین مرکز ایست بازرسی ایجاد کرده اند . یک مقام مسئوول در استانداری القطیف نیز گفت : این مسجد در طرح شهرداری این استان قرار داشت و به این دلیل تخریب شد. ساکنان شیعه منطقه این اقدام را جنایت توصیف کردند و خواستار تلاش جدی علمای دینی برای اقامه دعوی علیه این اقدام شدند.

فعالیت بهائیت و حجتیه در مازندران

مدیر کل اطلاعات مازندران از فعالیت وسیع فرقه بهائیت، انجمن حجتیه و گروه های شبه عرفانی در استان مازندران خبر داد. به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدحسین حکیمی در دومین همایش قضات استان در ساری با اشاره به فعالیت فرقه های انحرافی مختلف در مازندران این فعالیت ها را در قالب گروه های شبه عرفانی و متاثر از فرق اروپایی معرفی کرد و اظهار داشت: خطر این فرقه کمتر از منافقین نیست.

مدیر کل اطلاعات مازندران از استخدام ۵۰ ایرانی برای طرح براندازی توسط دختر معاون رئیس جمهوری آمریکا خبر داد و گفت:‌ حوزه نرم‌افزاری طرح براندازی ایران توسط آمریکا در دبی هدایت می‌شود و این افراد با هدایت آنها از طریق برقراری روابط سیاسی، تعامل علمی و زبان سعی در نفوذ در آحاد جامعه برای حاکم کردن دموکراسی به معنای غربی‌ها دارند. قابل ذکر است که یکی از پایگاه های مطرح و مهم بابیه، بهائیه و ازلیه در مازندران است به طوری که محمد علی قدوس، حسینعلی بها که بعدها به بهاالله ملقب شد و یحیی صبح ازل همگی از این منطقه بودند. از این رو متاسفانه زمینه مساعدی برای رشد این اعتقاد دروغین در این منطقه وجود دارد.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,578 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : يك ديدگاه

دیدگاه های کاربران

یک دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.