امروز : سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

نشانه هایی از پایان ـ بخش سوم و آخر

انتشار در: 18 ژوئن 2013

نشانه هایی از پایان

هفته نامه آل یاسین ـ شماره ۱۲

مشاهده بخش اول *** مشاهده بخش دوم

مترجم: علی فاطمیان ـ بخش سوم و پایانی

۹٫ ظهور ضد مسیح

»ضد مسیح مى آید« (۱)

نشانه با اهمیت و پایانى آخر زمان که چندین فصل انجیل به آن اختصاص یافته است، ظهور حکومت واحد جهانى به سرکردگى یک مستبد اهریمنى، موسوم به ضد مسیح یا »جانور« است. به گفته کتاب مکاشفه، تمام دنیا، شیطان را در قالب این رهبر حیوان منش جهانى، پرستش خواهد کرد.

به گفته انجیل، »پیمان« یا موافقت نامه صلح ابتکارآمیزى به مدت هفت سال، نقشى محورى در ادعاى ضد مسیح در رهبرى جهان دارد. این توافقنامه، بحران خاورمیانه را موقتاً با صلحى میان اسرائیل و کشورهاى عرب همسایه، حل خواهد کرد. کوه موریاه در اورشلیم (بیت المقدس)، که زمانى معبد یهودیان در آن قرار داشت و همانجا که قبه الصخره مسلمانان هم اکنون وجود دارد، نقطه کانونى خواهد بود.

سه سال و نیم پس از وضع پیمان، ضد مسیح آن را لغو خواهد کرد. آنگاه بیت المقدس را پایتخت بین المللى خود خواهد نمود و غیر از پرستش خود و تصویر عرفانى اش، تمام ادیان را ممنوع خواهد کرد. این تصویر به طریقى نیرو مى گیرد تا هم صحبت کند و هم سبب کشته شدن کسانى شود که از پرستش او سرباز مى زنند. (۲) عیسى گفت این هنگام، زمان »مصیب بزرگ است، آن چنان که از زمان پیدایش جهان وجود نداشته       است«(۳).

۱۰٫ پیدایش نشانه جانور

»او موجب مى شود تا همگان نشانى بر روى دست راست یا روى پیشانى شان دریافت دارند، به طورى که هیچ کس نمى تواند بخرد یا بفروشد مگر کسى که نشان یا نام جانور، یا شماره اسم او را داشته باشد… شماره او ۶۶۶ است« (۴).  

این پیشگویى مطلبى را توصیف مى کند که تا پیش از این هیچ گاه امکان پذیر نبود. دو هزار سال پیش، یوحناى حوارى، ماهى گیرى ساده، پیشگویى کرد که روزگارى، نظام اقتصادى جهانى اى ظهور خواهد کرد که هر کس در لواى آن مجبور است شماره اى دریافت کند و بدون آن قادر به خرید و فروش نخواهد بود. تنها از زمان پیدایش رایانه ها و بانکدارى الکترونیکى، چنین اتفاقى، امکان رخ دادن داشته است.

۱۱٫ ظهور ثانوى [مسیح]

»بلافاصله پس از مصیبت [بزرگ]… آنها پسر انسان را خواهند دید که در میان ابرهاى آسمان، با قدرت و شکوهى خیره کننده مى آید و او برگزیدگان خود را گرد هم خواهد آورد« (۵).

تیره ترین ساعت دنیا به ناگاه با طلوع سپیده دم روز روشنى که عیسى مسیح باز مى گردد، پایان مى یابد. تمام کسانى که به او تعلق دارند، بطور معجزه آسایى به بدن هاى مافوق طبیعى تبدیل شده، از آزار دهندگان ضد مسیح خود، رهایى  مى یابند و به تماشایى ترین جشن پیروزى اى که تا به حال برگزار شده است، به »شام ازدواج بره« در بهشت، انتقال خواهند یافت! (۶).

در آن زمان خشم خوفناک خداوند بر ضد مسیح و پیروان اهریمنى او خواهد افتاد و منجر به بازگشت عیسى به زمین مى شود تا امپراتورى واحد جهانى آنها را، در مواجهه اى بهت انگیز، موسوم به نبرد آرماگدون، شکستى تمام عیار داده، نابود سازد.

این چنین، حکمرانى بى رحمانه انسان بر روى زمین، پایان مى پذیرد و عیسى و نیروهاى مافوق بشرى، دنیا را در اختیار گرفته و با عشق بر آن سلطنت و حکومت خواهند کرد. بدین ترتیب دوره اى موسوم به هزاره، یا هزار سال صلح و فراوانى و بهشت، براى همگان آغاز خواهد شد. (۷).

پى نوشت ها :

*** . این مطلب مقاله اى است با عنوان of the End Sings برگرفته از سایت اینترنتى The Family در سال ۱۹۹۷ به نقل از کتاب. نشانه هاى پایان، على فاطمیان.

۱٫ اول یوحنا ۲:۱۸٫  *  ۲٫ مکاشفات ۱۴:۱۳ – ۱۵٫ * ۳٫ متى ۲۱ ۱۵:۲۴٫

۴٫ مکاشفات ۱۸ – ۱۳:۱۵٫ * ۵٫ متى ۲۹:۲۴ – ۳۱٫

۶٫ مکاشفات ۱۴:۱۴ – ۱۵؛ ۶:۱۹ – ۹٫ * ۷٫ همان، ۴-۱:۲۰ ۲۱-۱۱:۱۹٫

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,586 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : بدون ديدگاه

دیدگاه های کاربران

بدون دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.