امروز : سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

یاد تو

انتشار در: 18 ژوئن 2013

یاد تو

هفته نامه آل یاسین ـ شماره۷

وقتی دلتنگت می شوم و روح سودا زده ام یاد تو را تمنا می کند زیارتنامه ای می خوانم و آرام می گیرم اما بازگو چه کنم با دل طوفان زده ام؟

دلی که دلدادۀ عشقت شد و دلسپردۀ نگاهت، دلی که تنها رؤیت تو می تواند قرار بخشش باشد.

آن روز که از همه دل بریدم و به تو دل بستم اطمینان داشتم به خطا نرفته ام، حال بازگو چه کنم با دریای طوفان زدۀ دلم که هر لحظه منتظر است کشتی نجاتی بیاید و خبر از گمشده اش بیاورد.

باور کرده ام که هستی اما چه می شود اگر بر من رخ بنمایی، چهره بگشایی و بگویی که باورم کرده ای، باور کرده ای که اگر راهم راه تو نیست اما هدفم تویی.

باور کن چشم انتظاری آسان نیست و هر ثانیه که می گذرد حس می کنم قافلۀ مرگ مرا صدا می کند و زمان رفتن فرا رسیده و من حضورت را از دست می دهم.

نمی دانم در کدامین بادیه چادر ساده اما پر سخاوتت را گسترانیده ای، نمی دانم کدامین خاک سجده گاهت گشته است، نمی دانم کدامین خار محرم رازت شده و نمی دانم بر کدامین سنگ نشسته ای  و چشم انتظار ظهوری، اما من می خواهم ببینمت.

می خواهم ببینمت برای اینکه بهای دلدادگیم را بپردازم که اگر معجزه نباشد چیزی از یک معجزه کم ندارد. نعمتی که ارزانیم کردی و تا ابد مهر شرمندگی را بر پیشانیم حک کردی و می خواهم ببینمت  و بگویم تو را به حق اشک چشم منتظرانت از خدا بخواه غیبت را به غایت برساند و نعمت ظهورت را ارزانی دلهای خسته و چشم های منتظر سازد.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,464 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : بدون ديدگاه

دیدگاه های کاربران

بدون دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.