امروز : سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

آسیب شناسی انتظار: امام زمان های قلابی !!!

انتشار در: 14 ژوئن 2013

آسیب شناسی انتظار (۲)

امام زمان های قلابی !!!

هفته نامه آل یاسین ـ شماره چهارم

دکتر حسن بلخاری

پنجمین عامل: در جامعه ما افرادی هستند که دکان باز کرده‌اند و من کاملاً با ادعاهای یکی از آنها آشنا هستم. در سال ۱۳۸۲ ایشان قرار بود سلمان رشدی را به ایران بیاورد و به قتل برساند و در جلسات خودش نگاهی به ترکیه انداخته و ادعا کرده که زلزله در ترکیه به خاطر آتش زدن قرآن بوده است و بعضاً بعضی اهل دل بنا به خلوص و صداقتی که دارند با این جریانات همراه می‌شوند، لکن اخلاص هرگز نباید محمل جهالت باشد ولی در طول تاریخ اتفاق افتاده است. به طوری که بعد از پنهان شدن حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یا در جریان امامت امام هفتم اگر بررسی کنیم می‌بینیم که چند نفر به اسم امام زمان ظاهر شده‌اند و انحراف ایجاد کرده‌اند، مثل وهابیت، بابیت، امام مهدی سودانی و به خاطر دارید که چند ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مکه و کعبه را تصرف کردند و آب به زیرزمین‌های کعبه انداختند. کسی به نام محمد بن عبدالله قریشی قیام کرده بود و آل سعود همه آنها را در کعبه از بین برد. در کتاب خاطرات مستر هنفر، وی می‌گوید که چگونه از مسأله امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استفاده کردند و محمدعلی باب را، باب من ابواب کردند و این بحث چون تاریخی است وارد آن نمی‌شویم.

قضیه انتظار، تنها نقطه نجات و امید ما و تنها نقطه انحراف اعتقادات ماست. شهر قم به شدت باید این مسئله را جدی بگیرد، نباید بر مهمیز احساسات کوبید. اگر این احساسات با معرفت آغشته نشود قطعاً به ضد خود تبدیل می‌شود و خارجی درست می‌کند. این افراد ادعاهای بسیار عجیب و غریبی دارند و می‌گویند با حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ارتباط داریم. پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم راه خود را اینگونه پیش نمی‌برد. امام خمینی(ره) زمانی که رحلت کردند ما فهمیدیم که ایشان عارف بوده است. هیچ‌گاه در هیچ جایی ما یک کلمه پیدا نمی‌کنیم که بگویند ما با حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ارتباط داشته‌ایم. شب نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ ساعت ۴ بعدازظهر ایشان فرمودند حکومت نظامی را لغو کنید.

ظاهراً سازمان تبلیغات اسلامی هیئت‌های مذهبی را رها کرده است، هیأت‌ها همان NGO ها است(اما در این هیأت‌‌ها امکانات مادی می‌دهند یا نه، غرض نیست) غرض این است که چه حرف‌هایی در آن هیأت‌ها زده می‌شود و اینکه مرید و مرید بازی در آن هیأت‌ها وجود دارد خطرناک است چون سبب تعطیلی عقل و جان می‌شود. در شیعه ما تعطیلی عقل را نداریم، ما ولایت را داریم ولی مریدی را به این معنا که سبب قفل عقل بشود نداریم.

ششمین عامل: مسأله مقتدا صدر است که از پیچیده‌ترین معضلات سیاست خارجی ما است. برنامه‌های بسوی ظهور که از شبکه یک سیما پخش می‌شود تقریباً گزیده فیلم‌های هالیوود استخراج شده است که بر روی این فیلم‌ها بحث می‌شود و همچنین یک برنامه مفصلی به نام آخرالزمان و سربازان رایانه‌ای که برخی از بازی‌ها به نام شهرک قائم است که شخص باید وارد شود و با تکیه بر استفاده از رنگ سبز و تمامی انگاره‌ها بر اساس انگاره‌های صاحب‌الزمانی ما طراحی شده است، و بعد پوسترهایی که در عراق به اسم مقتدا صدر پخش شده است. گویا این موضوع است و کتاب مقتدا صدر به نام«عجل علی ظهورک» مصداق این مسأله است. اسم سپاه مقتدا صدر«جیش المهدی» نام دارد. چرا اصلاً آن بازی «یا مهدی» را می سازند و چرا در فیلم حیرت‌انگیز«موساداموس»، کدهایی را می‌دهد و خیلی سعی می‌کنند اتفاقاتی که در عراق واقع می‌شود را یک طوری به کدهای موساداموس ربط بدهند. یعنی مسأله انتظار و مهدویت برای غرب خیلی جدی‌تر از ماست فلذا طبق بررسی تطبیقی در برنامه«بسوی ظهور» کدها و تصاویر آن را پخش می‌کنیم. به این نتیجه رسیده‌ام که تلاش می‌شود تمامی جریانات ناآرامی در عراق و مسأله نجف به نفع موساداموس و برنامه مهدویت‌ستیزی ربط داده می‌شود که ظرف ۲۰ الی ۲۵ سال پیش غرب داشته است.

اما بزرگواران مسئولی که می‌دانند کلام آنها نافذ است باید بسیار مواظب باشند، ابتدا مواضع را روشن بکنند و بعد نتایج را بگویند، ذکر نتیجه در جهان امروز بدون تبیین مبانی، با نیت و ذهن و روح متکلم به نتیجه معکوس خواهد انجامید. مسأله بعدی تبلیغات بسیار وسیع و آهنگ‌سازی و احساس محوری‌هاست، اما این مسأله مبنا شده. اگر امام زمان صرفاً در جشن‌ها، احساس‌ها،‌گریه‌ها و در ندبه‌ها تحلیل و تعریف بشود، ما قطعاً نمی‌توانیم آن مبانی که حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بدنبال تحقق آن هست را در جامعه جا بیاندازیم، به همین دلیل احساسات گرایی در جامعه ما خیلی بالا است.

هفتمین عامل: حمله به نجف مصادف با رجب می‌شود و رجب یکی از ماه‌هایی است که جزء نشانه‌های ظهور و عامل کشته شدن سیدیمانی،‌ ظهر نجف،(پشت نجف) آمده و در لابلای همین هیأت‌ها در ایران، نجف و عراق تلاش می‌کنند مثل همان ۱۵۰ نفری که در نماز جمعه شمشیر بدست بلند می‌شوند و می‌گویند سید ظهور کرده یکی از مبانی آن همین است که به جریان عراق و نجف برمی‌گردد.

نشانه جدای از علت است. ما بر مهمیز نشانه رانده و تاخته‌ایم فلذا حادثه روز ۱۱ سپتامبر را به آیه ۹۹ سوره توبه ربط می‌دهند و می‌گویند به این دلیل رخ داده است. به همین جهت باید عوامی‌گری‌ها را از خود دور کنیم و همه این مسائل بیهوده است و اگر هم وجود دارد باید دست ولی و عارف آن باشد، اگر این مسائل بدون مبنا منتشر شود موجی درست می‌کند که آنوقت هرچیز لایتچسبکی به این قلمرو چسبانده می‌شود و رشته کار از دستمان فرار خواهد کرد.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,559 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : بدون ديدگاه

دیدگاه های کاربران

بدون دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.