امروز : دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

نجات از مرگ آیت ا… مرعشی

انتشار در: 20 می 2013

نجات از مرگ آیت ا… مرعشی

 هفته نامه آل یاسین ـ شماره سوم

از جمله دیگر تشرفات حضرت آیت ا… مرعشی نجفی تشرف ذیل است که از کتاب شیفتگان حضرت مهدی (عج) نقل می شود و از زبان مبارک خودشان ذکر می کنیم:

در زیارت عسکریین (ع) در جاده طرف حرم سید محمد را گم کردم و در اثر تشنگی و گرسنگی زیاد و وزش باد در قلب الاسد از زندگی مأیوس شدم. غش کردم، به حالت صریح و بیهوشی روی زمین افتادم.

ناگهان چشم باز کردم دیدم سرم در دامن شخص بزرگواری است. پس به من آب خوش گوارایی داد که مثلش را از شیرینی و گوارایی در مدت عمرم نچشیده بودم. بعد از سیراب کردنم سفره ای باز کرد و در میان سفره دو یا سه عدد نان بود. خوردم! سپس این شخص که به شکل عرب بود فرمود: « سید، در این نهر برو و شستشو نما.» گفتم: برادر اینجا نهری نیست، نزدیک بود از تشنگی بمیرم. شما مرا نجات دادید.

آن مرد عرب فرمود: « این آب گوارا است.» با گفته او نگاه کردم دیدم نهر آب باصفایی است. تعجب کردم و با خود گفتم: این نهر نزدیک بود و من نزدیک بود از تشنگی بمیرم؟!

به هر حال فرمود: ای سید، اراده کجا داری؟ گفتم: حرم مطهر سید محمد (ع). فرمود: این حرم سید محمد است. نگاه کردم دیدم در زیر بقعه سید محمد قرار داریم و حال آنکه من در جادسیه (قادسیه) گم شده بودم و مسافت زیادی بین آنجا و بقعه سید محمد است. ( البته اینجا هم آقا دستورهایی به آیت ا… مرعشی نجفی فرموده اند که خلاصه آنها در کتاب شیفتگان موجود است) به ذهنم خطور نکرد این آقا کیست، مگر وقتی که از مد نظرم غایب شد.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,634 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : بدون ديدگاه

دیدگاه های کاربران

بدون دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.