امروز : دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

غرب و آمادگی های پیش از ظهور

انتشار در: 11 می 2013

غرب و آمادگی های پیش از ظهور

 هفته نامه آل یاسین ـ شماره دوم

خدای تعالی می فرماید:« کافران آنرا دور می پندارند وما آنرا نزدیک می بینیم.» 

(معارج ـ ۶ و۷)

پیشگویی های نوستراداموس: پادشاه اروپا مانند کرکس خواهد آمد. اهالی شمال او را همراهی می کنند. سپاهی بزرگ از سرخ و سفید را رهبری خواهد کرد. آنها رهسپار جنگ با پادشاه بابل خواهد شد. آنگاه مابوس به زودی خواهد مرد. سپس ناگهان انسان منتقم را خواهد دید. سد دست، تشنگی، گرسنگی هنگامی که ستاره دنباله دار گذر کند.

اقدامات غرب برای رویارویی با ظهور

با توجه به شواهد موجود و مدارک انکار ناپذیر، چنین به نظر می رسد که غربیها (آمریکائیان و یهودیها) با بررسی های که در متون کتب اسلامی و پیشگوئیهای دانشمندان غربی انجام داده اند، به این نتیجه رسیده اند که دوره نهایی آخرالزمان فرا رسیده و زمان ظهور منجی نزدیک گشته است. از آنجا که بر اساس منابع یاد شده ظهور منجی با نابودی ابرقدرتها و ستمگران و یهود همراه است، غربیها برای رویارویی با ظهور، به کمک دولت های دست نشانده و با استفاده از نیروهای گسترده نظامی، در صدد اقدامات پیش گیرانه خصوصاً تسلط بر خاورمیانه که محل ظهور امام مهدی (عج) و فرود آمدن حضرت عیسی مسیح (ع) است، برآمده اند تا اوضاع منطقه را کاملاً زیر نظر بگیرند و قیام های زمینه ساز ظهور را در وقت مناسب سرکوب کنند.

اینک به برخی از اقدامات آمریکائیان و یهودیان برای رویارویی با ظهور اشاره می کنیم:

۱ـ زیر نظر داشتن اوضاع مکه

برخی از گزارش ها حاکی از آن است که ماموران امنیتی عربستان صعودی کاملاً مراقب اوضاع شهر مکه اند تا در صورت قیام امام زمان (عج) و یارانش با آن برخورد و مقابله کنند. چنانکه در سال های اخیر دوربینهای تلویزیونی متحرکی در قسمت های مختلف مسجدالحرام کار گذاشته اند، و در این میان یک دوربین ثابت نیز به طور شبانه روزی محل رکن و مقام را ـ که امام زمان (ع) از آنجا قیام می کند و پیام خویش را به گوش جهانیان می رساند ـ زیر نظر دارد.

۲ـ لشکرکشی به خاورمیانه

آمریکا و متحدان قدیمی اش که همگی از ساکنان نواحی شمال کره ی زمینند، از پانزده سال پیش، طی جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۰٫م رفته رفته نیروهای خود را به خاورمیانه آورده اند و با وقوع حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، نقل و انتقالات نظامی آنها به این منطقه روز به روز در حال افزایش است. گر چه غربیها با این لشکر کشی های شیطانی در صدد پیشگیری یا سرکوب نمودن قیام امام عصر (ع) می باشند اما غافلند که تجمع گسترده نیروهایشان در سرزمین مسلمانان، چنانکه نوستراداموس در بخشی از نامه اش به پادشاه فرانسه پیش بینی کرده است خود موجب تسریع در امر ظهور امام مهدی (ع) و نزول حضرت عیسی مسیح (ع) برای برقراری عدالت و صلح در جهان خواهد شد. (حضرت عیسی مسیح مختوم نخواهد شد تا اینکه عهد شکنانی که از شمال می آیند،        افزایش یابند.)

         در اینجا توجه خوانندگان محترم را به دو گزارش درباره هدف غربیها از لشکر کشی به خاورمیانه و ماندگار شدنشان در منطقه تا زمان ظهور جلب می نمائیم:

** شخصی از اهل علم از تاجری عربستانی چنین نقل کرد: پس از جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۱م، و باقی ماندن نیروهای آمریکا در خاورمیانه، از جمله در عربستان صعودی، روزی از افسران آمریکایی پرسیدم: چرا ماندن شما در منطقه به طول انجامید؟ گفت: نظر شما در اینباره چیست؟ گفتم: ما تصور می کنیم شما به خاطر صدام در اینجا مانده اید. گفت: برداشتن صدام برایمان کاری ندارد، ما مانده ایم تا آن اسماعیلی را که می گویند از کنار کعبه قیام می کند از بین ببریم. (زهی گمان باطل و خیال واهی)

** همچنین چندین سال قبل، وقتی نیروهای آمریکایی با سربازان، ناوها و هواپیماهای نظامی خود برای جنگ با عراق و بیرون راندن این کشور از کویت، وارد خاورمیانه و خلیج فارس شدند، یکی از دانشمندان اهل معنا فرمودند: آمریکائیان برای پیشگیری از امر ظهور به خلیج فارس آمده اند و ممکن است در طول سالیان نیروهای خود را جابجا کنند، اما اصل لشکرهایشان تا زمان ظهور امام مهدی (ع) در این منطقه باقی خواهد ماند و سرانجام رو به نابودی می روند و بازگشتی برای آنها نیست.

۳ـ حمله به عراق، ایران و سوریه

از آنجا که عراق روزی پایتخت و مرکز حکومت امام مهدی (ع) برای اداره جهان خواهد بود، سوریه نیز پلی برای ورود به فلسطین و بیت المقدس می باشد و بسیاری از یاران و زمینه سازان حکومت آن بزرگوار ایرانی اند. حمله به این سه کشور از برنامه های اصلی و اهداف مهم یهود و غربیان در پیشگیری از امر ظهور و آزادی قدس است.

باب گراهام رئیس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا در اینباره چنین اظهار نظر می کند:      « متمرکز شدن دولت جرج بوش بر جنگ علیه ایران موجب انحراف جنگ علیه تروریسم شده است، سوریه و ایران باید از اولین اهداف آمریکا در مبارزه با کشورهای حامی تروریسم باشد … عراق هدف اول جنگ آمریکا محسوب نمی شود بلکه ایران و سوریه باید مورد حمله قرار گیرند.»

امام علی (ع) در روایتی حمله به ایران و عراق و پیامد آن را اینگونه پیش بینی فرموده است: « خراسان (افغانستان) را ویران می کنند و عراق را می گشایند. در این هنگام منتظر قیام صاحب الزمان باشید.»

طبق روایات یاد شده، در سالهای قبل از ظهور عراق به دست دشمنان جهان اسلام فتح می شود، منطقه عمومی شام از جمله کشور سوریه زیر سلطه و نفوذ غربی ها و اسرائیل قرار می گیرد و برای ایران نیز خرابی هایی بر اثر جنگ به بار می آید، اما فتح نمی شود. زیرا ایران محل تجدید قوای لشکر سید خراسانی و پایگاه سیدحسنی و یارانش برای فتح مجدد عراق، آزادسازی سوریه و قدس و لشکرکشی به اروپاست و چنانکه از کلام امام استفاده می شود، حمله دشمنان به این دو کشور در حکم بازی با دم شیر بوده، فعال شدن سیستم دفاعی تشیع را در پی دارد و به ظهور امام زمان (ع) می انجامد. البته آمریکا و دیگر متحدان غربی و منطقه ای آن، پس از جمله به عراق و ایران، درگیر جنگ جهانی شده، هدف تهاجم زمینی و حملات موشکی روسها و چینیها قرار می گیرند و سرانجام با قیام یمنی و خراسانی باقیمانده نیروهایشان در خاورمیانه و آسیای مرکزی نابود می شوند و یا به غرب می گریزند.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,640 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : بدون ديدگاه

دیدگاه های کاربران

بدون دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.