امروز : جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آخرین مطالب ارسالی سایت

در جبهه استکبار پرونده امام زمان کامل شده است

انتشار در: 18 ژوئن 2013

احمدی نژاد: در جبهه استکبار پرونده امام زمان کامل شده است

هفته نامه آل یاسین ـ شماره ۱۳

  • در همین تهران عناصر بیگانه‌ای هستند که از عرفا و مومنان خانه و محل ملاقات امام عصر (عج) را سراغ می‌گیرند تا مانع تحقق حاکمیت عدل الهی شوند،باید مناطقی که غفلت صورت می‌گیرد و ما را از محور حقیقت عالم دور می کند مورد توجه بیشتر قرار دهیم.
  • مگر می‌تواند موحد بود،اما در مقابل پایمال شدن کرامت انسانی فریاد نزد، نیامد و نخواهد آمد روزی که فرزندان امام(ره) راه سازش را در پیش گیرند و در مقابل اخم و تهدید مستکبرین تسلیم شوند.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در سالن پنج آذر نیروی مقاومت بسیج و در همایش فرماندهان بسیج سراسر کشور حرکت برای ساخت حیات طیبه برپایه عدالت و توشه گرفتن برای زندگی جاوید در محضر خداوند را مهم‌ترین اهداف انبیاء الهی دانست و تصریح کرد: جنس ماموریت و نهضت پیامبر اسلام زیبایی، نور و رحمت است و زشتی عقب‌گرد و انحطاط در آن راه ندارد.

احمدی‌نژاد با بیان این که هویت و حرکت بسیج همان لطافت، هویت و کار پیامبر اسلام است،گفت: بسیج ماموریتی جهانی دارد و جنس پیامش بر هدایت و محبت استوار است و نیز با نیرویی که تنها وظیفه‌اش صیانت از حکومتی خاص است، متفاوت است.

وی همچنین بسیج را متشکل از انسان‌های مومن، ایثارگر و پرخرورش برای دعوت و مقدمه‌سازی تحقق آرمان‌ها خواند و اظهار داشت: بسیج خواهان خیر و صلاح همگان است و نقطه مقابل این دسته و گروهی نیست و بلکه تنها مدافع ارزش‌های الهی است.

رئیس جمهور با بیان این که امروز فضای بسیجی در کشور حاکم شده است، تصریح کرد: پشتوانه بسیج انبوه افراد مومن و انقلابی است که هر روز متشکل‌تر، جدی‌تر و هدفمندتر در جهت آرمان‌ها حرکت کند.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخشی از فرمایشات حضرت امام خمینی مبنی بر این که تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم، خاطرنشان کرد: مگر می‌شود انسان مکتبی، انقلابی، متصل و پیرو ولایت نسبت به مسایل دنیا بی‌تفاوت باشد، چنانچه اندیشه بسیج هم متعلق یک جغرافیا، نژاد و یا قوم خاص نیست، بلکه جهانی است و هر کجای دنیا ظلم است مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم. .وی با بیان این که نقطه پایان ظلم در همه ادیان الهی وعده داده شده است، اظهار داشت: دنیاطلبان با ثروت و تبلیغات و وسوسه‌های شیطانی همیشه قصد کور کردن این نقطه نورانی را داشتند و سعی کردند ذهن ملت‌ها را از این حقیقت منحرف کنند.

رئیس جمهور تنها راه سعادت بشری را بازگشت به تعالیم الهی برشمرد و افزود: کیست که می‌تواند تنها بر پایه اندیشه خود عدالت را برپا کند، هر کس که این ادعا را دارد، ادعایش شیطانی است، آنچه نظم نوین جهانی تلاشی سازمان‌یافته برای جلوگیری از حاکمیت عدل الهی بود و برای بدل زدن و خنثی کردن حاکمیت الهی آن را بیان کردند.

احمدی نژاد همچنین اظهار داشت: در جبهه استکبار پرونده امام زمان کامل شده است و فقط به دنبال آدرس می‌گردند تا بروند کار را تمام کنند، در همین تهران عناصر بیگانه‌ای هستند که از عرفا و مومنان خانه و محل ملاقات امام عصر (عج) را سراغ می‌گیرند تا مانع تحقق حاکمیت عدل الهی شوند،باید مناطقی که غفلت صورت می‌گیرد و ما را از محور حقیقت عالم دور می کند مورد توجه بیشتر قرار دهیم. وی با اشاره به جنایات زورمداران دنیا در قاره‌های مختلف اظهار داشت: مگر می‌تواند موحد بود،اما در مقابل پایمال شدن کرامت انسانی فریاد نزد، نیامد و نخواهد آمد روزی که فرزندان امام(ره) راه سازش را در پیش گیرند و در مقابل اخم و تهدید مستکبرین تسلیم شوند.

احمدی‌نژاد با بیان این که امروز موج عظیم بیداری فطری همه دنیا را در بر گرفته است، تصریح کرد: جیغ‌های بنفش سران کفر بی‌دلیل نیست، آن‌ها نگران پیشرفت علمی ما نیستند، اما می‌دانند که با حاکمیت ولایت و فرهنگ بسیجی انرژی عظیمی در دنیا آزاد می‌شود و پرچمی از نور،عدالت و حقیقت‌خواهی در دنیا برپا می‌شود، چنانچه امروز در جنوبی‌ترین شهرهای آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیای میانه و سایر نقاط جهان حرف‌هایی زده می‌شود که مردم ما در تهران نیز آن را بیان می‌کنند بنابراین دنیا در حال حرکت به سمت عدالت و پاکی است.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید
تعداد مشاهده : 1,529 بازدید
نويسنده : HamidReza
نظرات : بدون ديدگاه

دیدگاه های کاربران

بدون دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.